daanspaan.reismee.nl

Stockholm 2

Hallo allemaal vanuit stockholm Ik denk dat het ons allemaal zal verbazen maar het is prachtig weer geworden. Vroeg van de boot af en daar zn 2uurtjes gewandeld paar fotos geschoten Wilde ook rustig aan omdat ik morgen heel veel ga zien van tallinn heb namelijk een excursie geboekt naar old town en openair museum Kijken voor future cruises wat ze aanbieden want ze hebben wel overeen an ander maar ga toch zo kijken misschhien toch nog een keertje;) Half 5 vertrek waarna we 4 uur door de fjorden van stockholm varen Verwachte aankomsttijd tallinn is ongeveer 8uur Jullie kunnen mij realtime volgen op: http://www.marinetraffic.com/ais/nl/default.aspx?zoom=10&mmsi=355931000&centerx=18.10512900&centery=59.31621900 Groeten

Ria,

Hoi Daan,
Dus stockholm al gezien, was er veel te zien in de stad ?
Toch wel foto's genomen anders is er niets te zien als je thuis komt.
Je vaart nu al weer verder naar Tallinn. Morgen veel te bekijken en te fotograveren. We horen wel weer van je.
Groetjes.

manuela

He neef, heerlijk om telezen hoe jij aan het genieten bent. Heb je leuke mensen op de boot waar je wat mee drinkt. En ook mensen die alleen al leuk zijn om te bekijken. Ben heel benieuwd naar je foto's. ga door met schrijven.
groet

Miranda Spaanderman

Hee Daan ziet er goed uit wat je doet
Hoop nog steeds dat je geniet we wachten
De foto's af groeten

Ton Deut

Hallo Daan, hebben ze al werk voor je aan boord? Diner voorproever of reddingsboot tester of kamerindeelstiekumveranderaar of ijsschots indegatenhouder?
Er is veel te doen in Tallin een erg mooie stad, op de webcam zien we je aanleggen, als je de trap afkomt en je loopt meteen rechts, de eerste rotonde links, daar staat een meisje Tallinda, zij doet rondleidingen door de oude stad en weet veel over oud Russische dansen, soms doet ze het voor, maar dan moet je veel betalen.
We wachten nog steeds op uitslag van Maan haar examen, gewone uitslag heeft ze al. Laad je batt op en maak mooie foto's van Tallin, ik ben zeer benieuwt
Ton

Ton Deut

Wat is er Daan, geen internetverbinding zover naar het Oosten?
Je bent nu in st Petersburg toch?

Ton Deut

Daaaaaaaan.? Onderweg naar Kiel, je bent toch nie achtergebleven?