daanspaan.reismee.nl

Kopenhagen 2

Hallo allemaal, Na een dag kopenhagen vertrekken we straks richting zweden met ongeveer 480 mijl wordt dit een zeedag dus morgen geen bericht van mijn kant (helaas) In stockholm ben ik er weer. Ik heb ondaks het weer zon als regen toch een goede dag gehad Ik heb een sightseeing tour gedaan door de stad en op 2 plaatsen uit gestapt Heb ria en mama gebeld bij het zwembad onder het genot van een lekker drankje Dus nog 20 minuten en dan gaan de trossen los Hopelijk vinden jullie het nog leuk zo ik kan geen foto's opladen Ik zie jullie in stockholm Laterzzz

Reacties

Reacties

Ria

Hé Daan,
Leuk vandaag in Kopenhagen geweest hoor ik en nu weer lekker eten.
Jammer dat de foto's niet gaan maar zo gaat het ook hoor.
Morgen weer een nieuwe stad, je ziet wel veel hoor.
Nog een fijne avond en tot ziens op de blog.

Groetjes van allemaal.

Ton Deut

Kwas bij Oma toen je belde, het naaikransje werd meteen stilgelegd.
Henk zijn fiets moest ik terugbrengen, die had hij laten staan toen hij uit was geweest.
Stokholm binnenvaren is erg leuk, klein noordzeekanaaltje.
Maak veel foto's, dan kunnen we er ook een beetje van meegenieten.
Groeten Ton en Manuela

Esther

Hoi Daan leuk dat je een sightseeing hebt gedaan zal wel mooi geweest zijn hopelijk heb je mooie foto's gemaakt we zijn zeer benieuwd...suc6 met de zeedag morgen en we zien je wel weer verschijnen op je blok...

Veel plezier verder

Gr Es en Sil

Miranda Spaanderman

Hoi Daan leuk hoor z'n blog kunnen we toch
Een beetje met je mee genieten. Hier ook
Alles goed op laroubine we hebben het veel
Over je dat je dit toch maar onderneemt .
We wachten je volgende verhaal af love you.
Xx mam en pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!