daanspaan.reismee.nl

Kopenhagen

Hallo allemaal, Leuk dat jullie gereageerd hebben ben ik blij mee. Vandaag kopenhagen eens kijken wat we gaan doen weer is wederom weer dreigend wat wel erg jammer is, misschien ga ik een sightseeing tour doen. De tocht naar kopenhagen was rustig verlopen, waar we ongeveer voor 8ten afmeerden samen met nog 2 andere schepen de costa fortuna en prinsendam. Vanmorgen lekker ontbeten en tot mijn verbazing zijn er vele mensen die alleen reizen Gisteravond gezellig met mensen oet twente en uit limburg gegeten wat wel hilarisch was Ik laat voor ik wegga nog wat horen want morgen geen bericht van mij kant ivm met een volledag op zee. Groeten daan

Reacties

Reacties

Esther

oooh wat gaaf zeg dat je nu al zo snel contact hebt gemaakt met ook nederlandse reizigers...
jammer van het weer maar we zullen het zonnetje wel jou kant op sturen...
Wel weer leuk om ook die andere boten te zien he ?
Nou veel plezier vandaag en mooie foto's maken he....

Gr Es en Sil xx

Ria

Hoi Daan,

Leuk dat je met mede passasiers heb gegeten, dat vond je leuk hé . kon je ze nog wel verstaan vanwege het dialect. door die anderen boten was het erg druk in de haven, maar wel erg leuk hé.
Bekijk Kopenhagen maar goed en verder veel plezier.

Groetjes van Oma Henk en Ria.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!