daanspaan.reismee.nl

Op de boot lekker genieten

Hallo allemaal na optijd vertrokken te zijn van huis was ik ook vroeg op schiphol 4.45!! Vliegtuig vertrok keurig op tijd en alles verliep eigenlijk soepeltjes nooit verwacht. Na 2 uur in de trein eindelijk in kiel waar het weer een beetje dreigde en uit eindelijk met bakken de lucht uit kwam maar gelukkig droog over gekomen. Schip zelf erg mooi veel te doen en heb al lekker gegeten op dek 13. Ik hoop dat jullie me blijven volgen deze week dat motiveerd mij om dit oook te doen

Reacties

Reacties

Miranda Spaanderman

Hee Daan leuk hoor z,n eigen web site.
Kunnen we je in de gaten houden.
Groeten van ons xx

Ria

Lekker gegeten hoor ik en de boot is mooi hé. hoor vanzelf nog wel meer van je.fin dat de reis zo goed verliep.

Groetjes Ria.

Ton Deut

Heeee Daan, mooi dat alles loopt zoals je het hebt geplant, geniet van de mooie boot (schip) en kijk uit: eet nooit mosselen van de grond, buk niet in een druk gangpad, gebruik nooit de lift als hij naar boven gaat en jij moet naar beneden, vis, eet veel vis, alleen de lucht is al lekker, let op voor mannen in strakke pakken met meer dan 2 strepen op hun schouder.
groetjes Ton

Esther

Hoi Daan tuurlijk blijven we je volgen leuk is dat....Wij hebben gister ook een TOP dag gehad op de GayPride we waren er al een paar jaar niet geweest maar het was weer super....

Gr Es en Sil xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!