daanspaan.reismee.nl

Tallinn

Hallo allemaal loop een beetje achter maar deut ik had geen internet meer. Tallinn mooie stad alleen het weer was smorgens erg slecht Smiddags regen en veel van de oude stad gezien. Na een lekkere lunch nog een rondje gelopen alvorens we naar open air museum gingen Waar we maar een korte tijd waren om weer terug te gaan naar het schip de msc poesia

Ton Deut

Kzag je steeds varen, wat was Kronhstadt nou, kheb gekeken naar een soort eiland met verbindingswegen eraan met een groot ford en vele marineschepen, grote revolutie geweest. Tlijkt me toch een groot avontuur met die onbekende steden, met als afwisseling lekker eten, kheb elke dag late dienst en elke dag gaat er uit Amsterdam zo'n damboot weg, gisteren geloof ik de Eurodam, ook leuke bootjes.
Nog werken tot en met Woensdagavond en dan gaan wij ook weg.
Je bent inmiddels al weer thuis in eigen bed, ook wel weer lekker.
Kzie je, en heel leuk om je te volgen, ik ga het ook zo doen voor Noorwegen en misschien Denemarken in oktober